Zamolbu za financijsku potporu mogu podnjeti: pojedinci, neprofitne organizacije kao oblik slobodnog i dobrovoljnog udruživanja više fizičkih i pravnih osoba, mjesne zajednice i općine, kao i druge razine vlasti te druge fizičke ili pravne osobe koje zadovoljavaju posebne kriterije.
Potrebna dokumentacija za podnošenje i razmatranje zamolbe drugim razinama vlasti:
- Zamolba s opisanim projektom ili programom, sadržajem, i sličnim potrebama za koje se traži sufinanciranje,
- ID broj općine,
- depozitni račun,
- vrsta prihoda,
- šifra općine,
- proračunska organizacija,
- adresa.
Potrebna dokumentacija za podnošenje i razmatranje zamolbe pojedincima:
- Zamolba s navedenim stanjem potrebe,
- JMB (kopija osobne iskaznice),
- Transakcijski račun (potvrda iz banke),
- adresa prebivališta.
Potrebna dokumentacija za podnošenje i razmatranje zamolbe neprofitnim organizacijama:
- Zamolba s navedenim stanjem potrebe,
- ID broj,
- žiro račun,
- ovjerena i potpisana zamolba,
- adresa.
O odobrenju jednokratne novčane pomoći iz sredstava tekućih transfera i iznosu sredstava za svaki podneseni zahtjev odlučuje Predsjednik Federacije BiH.
Korisnici doniranih sredstava iz tekućih transfera dužni su po prijemu i utrošku sredstava podnijeti pismeno izvješće o utrošenim sredstvima Uredu predsjednika Federacije BiH.
Korisnicima sredstava koji ne podnesu pismeno izvješće o utrošku sredstava, neće se razmatrati Zahtjev za financijsku potporu u narednoj godini.
Nepotpune zamolbe neće se razmatrati.